خرید امتیاز بانک قرض الحسنه رسالت در شهر اندیمشک استان خوزستان
مقدار امتیاز : 165 میلیون تومان
شهر : اندیمشک
کارمزد : 2 درصد
اقساط : 29 ماه
نحوه معامله : مراجعه حضوری
جهت فروش امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

اندوخته خانواده مهر ایران
طرح مهر آتیه نوین امکان افزایش میانگین امتیاز مشتریان را با پرداخت های مستمر ماهیانه و سالیانه فراهم می کند. این طرح بیش تر برای والدینی مناسب است که می خواهند آینده فرزندان شان را با پس اندازه و دریافت وام قرض الحسنه تامین کنند. هم چنین محصلانی که می خواهند پس از اتمام تحصیل، با استفاده از وام قرض الحسنه جهت ایجاد کسب و کاری برای خود اقدام کنند. به هر حال، شرایط وام بانک مهر ایران در طرح آتیه نوین به این صورت است که مشتری می تواند حداکثر تا ۱۰ سال واریز داشته باشد. به این ترتیب، در پایان سال های سوم، ششم یا دهم امکان دریافت تسهیلات را خواهد داشت.
شرایط وام اعتبار در حساب جاری، تا حد زیادی با وام میلیونی بانک مهر ایران مشابه است؛ با این حال در برخی نکات با هم تفاوت دارند. یکی از این موارد این است که افراد در این طرح نهایتا می توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند. در صورتی که امتیازشان از مقدار لازم برای دریافت سقف وام بیش تر شود، نمی توانند وام میلیونی دیگری دریافت کنند؛ با این حال، امکان انتقال امتیاز به بستگان درجه یک وجود دارد تا آن ها شرایط وام بانک مهر ایران را به دست آورده و بتوانند از این طرح برای دریافت تسهیلات استفاده کنند. توجه داشته باشید که حداقل زمان لازم برای ثبت درخواست وام در این طرح، سه ماه پس از افتتاح حساب می باشد.
نظرات تان را در مورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.
طرح دیگر اعطای وام بانک مهر ایران ۱۴۰۲&;، &;اعتبار در حساب جاری&; نام دارد. همان گونه که از نام این طرح هم مشخص است، داوطلبان می توانند نسبت به افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران اقدام کنند. سپس امورات روزمره خود را از این طریق انجام دهند و با گردش حسابی که دارند، امتیاز کسب کنند. امکان استفاده از این نوع تسهیلات برای تمام اشخاص حقیقی وجود داشته و اقدامات گوناگونی که شما با استفاده از حساب بانک مهرتان انجام می دهید اعم از پرداخت و دریافت حقوق، انتقال وجه، خرید شارژ و موارد این چنینی دیگر، در امتیاز گردش حساب تان تاثیر خواهند داشت.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.